Varmista ilmalämpöpumppusi huoleton toiminta

Coolflat Care huoltosopimuksella saat monia etuja.

50€ säästö
kausihuollosta

15% säästö
muista huolloista

Automaattiset
muistutukset

Tarvitsetko äkillistä apua?

Asiakaspalvelutiimimme on valmis auttamaan sinua kaikissa ongelmatilanteissa. Voit varata huollon myös puhelimitse.

Soittopyyntö

Näin Coolflat Care toimii

Milloin huoltokäynti tehdään?

Huoltokäynnit ajoitetaan kevät–kesäkaudelle, ennen kuumimpia päiviä. Lähetämme sinulle sähköpostimuistutuksen ennen huoltokäyntiä, jolloin voit itse varata sinulle sopivan ajan helposti linkin kautta.

Mitä huolto tarkalleen sisältää?

Coolflat Care kausihuollossa teemme seuraavat toimenpiteet:

Sisäyksikön tehopuhdistus höyrypesurilla

Suodattimien puhdistus tai vaihto

Vuoto- ja painetarkastus ulkoyksikölle

Ulkoyksikön peruspuhdistus

24/7 huoltotuki asiakkaillemme

Lisäksi saat -15% alennuksen kaikista muista huoltotoimenpiteistä.

Kuinka kauan huolto kestää? Pitääkö minun olla kotona?

Huoltokäynti kestää noin 45–60 minuuttia. Suosittelemme, että olet paikalla tai annat pääsyn laitteeseen sovittuna ajankohtana.

Saanko raportin tai todisteen siitä, että työ on tehty?

Kyllä. Jokaisen huollon jälkeen saat kirjallisen raportin sähköpostiisi. Raportti sisältää kuvat ja suoritetut toimenpiteet.

Onko tämä määräaikainen sopimus?

Sopimus on toistaiseksi voimassa oleva. Voit lopettaa sen koska tahansa ennen seuraavaa huoltokautta ilman lisäkuluja ilmoittamalla meille sähköpostitse tai puhelimitse.

Mitä tapahtuu, jos myyn asuntoni tai muutan pois?

Jos myyt asunnon, voit siirtää Coolflat Care -palvelun uudelle omistajalle helposti ilmoittamalla siitä meille sähköpostitse. Vaihtoehtoisesti voit perua palvelun ennen seuraavaa huoltokäyntiä ilman kuluja. Meille on tärkeää, että palvelu on joustava elämäntilanteesi mukaan.

Milloin ja miten lasku lähetetään?

Toistaiseksi laskutus tapahtuu aina huoltokäynnin jälkeen. Ilmoitamme, mikäli käytäntö muuttuu. Laskun voi maksaa verkkopankissa tai kortilla.

Voiko hinta muuttua?

Mahdollisista hinnanmuutoksista ilmoitamme hyvissä ajoin ennen seuraavaa laskua.

Mitä 24/7 huoltotuki tarkoittaa käytännössä?

Saat meihin yhteyden mihin vuorokaudenaikaan tahansa puhelimitse. Tekninen tukemme auttaa sinua vikatilanteissa. Kiireelliset asiat pyritään ratkaisemaan mahdollisimman nopeasti.

Mitä jos huollon aikana tai sen jälkeen ilmenee vika?

Jos vika liittyy huoltotoimenpiteisiin, korjaamme sen ilman lisäkuluja. Jos kyseessä on laitteen muu vika, autamme sinua eteenpäin parhaalla mahdollisella tavalla.

Kuka huollon tekee?

Kaikki huollot tekee Coolflatin koulutettu oma henkilöstö. Emme käytä satunnaisia alihankkijoita, sillä haluamme varmistaa tasalaatuisen ja luotettavan palvelun.

Miten seuraavan vuoden huolto varataan?

Saat meiltä automaattisen muistutuksen sähköpostilla, ja voit varata ajan kätevästi sähköisesti. Sinun ei tarvitse itse muistaa mitään.

Nappaa 50€ alennus viilentävästä ilmalämpöpumpusta

Jättämällä sähköpostiosoitteesi saat 50€ alennuksen ilmalämpöpumpusta asennettuna.

Alennus sähköpostiin